Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Ένα γράμμα!


                                                    Αγαπημένε μου!
     Όταν θα διαβάζεις αυτό το γράμμα ,εγώ θα έχω φύγει.
  Από το σπίτι σου και την ζωή σου. Με συγχωρείς που φεύγω έτσι στα κρυφά, μα δεν γίνεται αλλιώς....
 Με πλήγωσες και με  πρόδωσες. Μου έλεγες πάντα ότι έψαχνες συναίσθημα στη ζωή σου και ότι το βρήκες σε μένα. Μα φαίνεται δεν είναι έτσι, αφού φλερτάρεις και παίζεις με πολλές.
  Τα μηνύματά σου σε όλες αυτές είναι η απόδειξη....Τα γραφτά σου μηνύματα.....
  Μου είπες όταν σε ρώτησα ,ότι κάνεις πλάκα.....Πλάκα με όλες αυτές.... Το ξέρουν όλες αυτές ότι τους κάνεις πλάκα; Δεν σκέφτεσαι ότι έτσι ,εκτός από μένα πληγώνεις και αυτές; Αυτές που δεν ξέρουν την σχέση μας και ίσως  πιστεύουν πως σοβαρολογείς;
  Σε ξαναρωτώ λοιπόν....Η μάλλον σου ζητώ να μπεις στην θέση τους...Αν κάποια σε πιστέψει και επενδύσει επάνω σου,τι θα της πεις μετά;
 Συγνώμη μα πλάκα έκανα; Σε δούλευα ψιλό γαζί; Ή θα δεχτείς να πας μαζί της έχοντας εμένα απατήσει; Γι'αυτό λοιπόν σε αφήνω ελεύθερο να κάνεις ότι θες, να παίξεις και να κοροϊδέψεις όσες θες, να ερωτευτείς όποια θες....Πονάω που σε αφήνω, μα πονάω και πληγώνομαι περισσότερο μαζί σου.....Δεν μ'αγάπησες ποτέ πραγματικά..... 
  Δεν σου κρατώ κακία, δεν σου ρίχνω ευθύνες...Με μένα τα έχω που άφησα τον εαυτό μου ελεύθερο να εμπιστευτεί ξανά,ν'αγαπήσει.....εσένα......
   Μην με ψάξεις,  μην με ακολουθήσεις.. Δεν ωφελεί...
Εύχομαι να βρεις κάποτε κάποια,  να την αγαπήσεις πραγματικά και πολύ.  Να σε αγαπήσει και εκείνη περισσότερο απ'όσο εγώ....Να ευτυχίσεις πραγματικά....
  Θέλω μόνο μια χάρη, ας είναι η τελευταία που ζητώ. Όταν την βρεις και αξίζει πραγματικά, σε παρακαλώ εκτίμησέ τη και σεβάσου τη...Αγάπησέ τη πραγματικά.....Κάτι που δεν έκανες με μένα... Σε ικετεύω μην την πληγώσεις, όπως εμένα..... 
                                                                                                                     Σε φιλώ αγαπημένε μου....
  



Απόσπασμα από το ακυκλοφόρητο βιβλίο μου......



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου