Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Εγώ και η μοναξιά μου!!!


  •  Στέκομαι πάλι αντίκρυ με τον καθρέφτη μου,με τον άλλο μου εαυτό...
  •  τον κοιτάω κατάματα αυτή τη φορά και τον ρωτώ "γιατί;"
  • γιατί δεν μου κάνει τη χάρη να με αφήσει  ήσυχη;
  •  γιατί με βασανίζει; γιατί δεν με αφήνει στην μοναξιά μου;
  •  αυτή την μοναξιά που ποτέ δεν με πρόδωσε;
  • που ήταν πάντα εκεί για μένα; όλες τις ώρες,τις μέρες, τα χρόνια
  • η καλύτερη φίλη μου, που μαζί τα λέγαμε,κλαίγαμε,πονούσαμε..
  •  για μια "τρέλλα"  μου, την "πούλησα" ,την αρνήθηκα
  •  αχάριστα της φέρθηκα, και τώρα, που η "τρέλα" μου με πρόδωσε 
  • αυτή εκεί με περιμένει ,πιστή σαν την "Πηνελόπη" 
  • να με πάρει πάλι από το χέρι,να κλάψει,να πονέσει 
  • να ουρλιάξει μαζί μου, από πόνο,από λύπη, από συμπόνοια
  •  να μου στεγνώσει τα δάκρυα, να με παρηγορήσει....
  •  ντρέπομαι να την δω στα μάτια,τι να της πω;
  •  πως την ξέχασα και την αρνήθηκα;
  • ή να της ορκιστώ αίωνια πίστη πιά; 
  • αφού το ξέρω ,αδύναμη είμαι ,δεν μπορώ ....
  • αν εκείνος μου μιλήσει, εγώ θα τρέξω πάλι κοντά του
  •  να τον πιστέψω και ας ξέρω πως δεν μ'αγαπά 
  •  ας ξέρω πως θα με πληγώσει για πολλοστή  φορά....
  • σκύβω το κεφάλι, δεν της μιλώ, το χέρι της πιάνω
  • με αγκαλιάζει,το βλέμμα της υγρό με κοιτάζει...
  • "φτωχή μου καρδιά το ήξερα πως θα πληγωθείς,
  • θα πονέσεις και πάλι,θα κλάψεις ,θα ματώσεις,
  • μα δεν θα με άκουγες ότι και αν σου  έλεγα....
  • το'χει η μοίρα σου να μην ευτυχείς παρά μόνο μαζί μου"
  • στον  ώμο της γέρνω,συγνώμη της ζητώ, 
  •  υπόσχεση δίνω πως τέλος ,φτάνει ως εδώ...
  • στο στόμα μου το δάχτυλο βάζει,να μην μιλώ
  • τίποτα να μην πω, με νιώθει ,με συμπονά
  • γλυκά με νανουρίζει ,στου Μορφέα την αγκαλιά με παραδίδει
  • όνειρο βλέπω τρομερό,πως τα στήθη μου  ανοίγει,
  • εκείνος που αγαπώ και την καρδιά μου σκίζει
  • την παίρνει ,την κρατά ,μα κοίτα, την πετά
  • και με την άλλην,  με μένανε γελάν σαν την πατά.....
  • μέσα στο αίμα μου κολυμπώ ,ξυπνώ 
  • και νάτην πάλι εκεί ,η μοναξιά μου πλάι μου, πιστή....
  • αχ!!γλυκιά μου μοναξιά ,εσύ και εγώ, εγώ και εσύ
  • μείναμε πάλι μοναχές, φίλες πιστές......
  • να κλαίς όταν κλαίω, να γελάς όταν γελώ
  • μα δεν αντέχω άλλο,απόφαση θα πάρω
  • το τέλος να σημάνω, να μην τον ξαναδώ....
  • βοήθησέ με μοναξιά ,να'ναι  οριστικό το τέλος 
  • να μην πιστέψω σε ψεύτικο άλλο  σ'αγαπώ, 
  • να μην ξαναπονέσω, να μην πληγωθώ.....
  • υπόσχεση σου δίνω , φίλη σου πιστή να  μείνω.....                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Αφιερωμένο σε όλες/ους  τις /ους προδομένες/ους........                                                                  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου