Σάββατο 9 Ιουλίου 2016

Για χάρη σου...για χάρη μου!!!


Για χάρη σου βάδισα  σε δρόμους με αγκάθια
γκρέμισα τις γέφυρες, έσβησα  μονοπάτια..
Για χάρη σου πέρασα στην άκρη της αβύσσου
και γκρεμοτσακίστηκα, στα βράχια της ψυχής σου...

Για χάρη σου  έφτυσα της μάνα μου το γάλα
αφού πίστεψα καλέ στα λόγια τα μεγάλα....
Για χάρη σου έστρωσα χαλιά να περπατήσεις
ξεγύμνωσα την καρδιά, να την λεηλατήσεις...

Για χάρη σου πρόδωσα όλα μου τα πιστεύω
πλήρωσα το κάθε τι , μα ρέστα δεν γυρεύω ...
Για χάρη σου έπεσα απ'τον ουρανό στη γη
έσπασαν  τα φτερά μου, έμεινα χωρίς φωνή...


Σαν έπεσα μ' άφησες και πήρες άλλο δρόμο
μόνη με παράτησες, πνίγηκα μες τον πόνο...
Έγλειψα τις πληγές μου στάθηκα πάλι ορθή
ένα φίλο έστειλες, μετάνιωσες να μου πει...

Πίσω πως θέλεις λέει σε μένα να γυρίσεις
και για χάρη μου εσύ, όλα  θα παρατήσεις...
Είναι πολύ αργά πια, για μένα δεν υπάρχεις
και για χάρη μου εσύ, εμένα να ξεχάσεις.... Γ...Κ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου