Τρίτη 10 Ιουλίου 2012


Κλέφτης έρωτας... Για τον φίλο μου τον Χάρη με πολύ αγάπη....για την αρχόντισσα της καρδιά του που την έχασε νωρίς....

από γεωργια καρλαυτη, Πέμπτη, 5 Ιουλίου 2012 στις 10:29 π.μ. ·

Μια γυναίκα αγάπησα
σε όλη την ζωή μου
αρχόντισσα ήταν και κυρά
ψυχή  μου και πνοή μου....

     Ρεφρέν

μα ήρθε κλέφτης έρωτας
την έκλεψε  από μένα 
τώρα κρατάει συντροφιά
στ'αστέρια ένα-ένα.....

μου γνέφει από ψηλά
τα δάκρυα της στάζουν 
είναι οι ψιχάλες της βροχής
μα 'μένανε με σφάζουν....


       Ρεφρέν

μα ήρθε έρωτας φονιάς
τηνπήρε  από μένα 
τώρα κρατάει συντροφιά
στ'αστέρια ένα-ένα.....

που είσαι κόρη του γιαλού
γιατί δεν κατεβαίνεις
το χέρι μου να μου κρατάς
ποτέ  μην νιώθεις μόνη...

     Ρεφρέν

μα ήρθε κλέφτης έρωτας 
την έκλεψε   από μένα 
τώρα κρατάει συντροφιά
στ'αστέρια ένα-ένα.....

κράτησε με μες το νου
με της καρδιάς τα δίχτυα
για να μην νιώθω μοναχός
ματώνουνε τα στήθια....

     Ρεφρέν

μα ήρθε έρωτας φονιάς
τηνπήρε από μένα 
τώρα κρατάει συντροφιά
στ'αστέρια ένα-ένα.....


μην με ξεχνάς  εκεί ψηλά
ανάμεσα σε τόσους
να με κρατάς σαν φυλαχτό 
στους άγνωστους τους τόπους....

  Ρεφρέν

μα ήρθε κλέφτης έρωτας 
την έκλεψε από μένα 
τώρα κρατάει συντροφιά
στ'αστέρια ένα-ένα.....
Γ.Κ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου