Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Θέλει αρχίδια η μαγκιά!!!!

Έρωτες θέλεις να πουλάς
μα ν'αγαπάς δεν ξέρεις
μονάχα από το φου μπου
με το πουλί σου...παίζεις.....

με φίδια και πουτάνες
περιτρυγυρίζεσαι
κ'εκεί τα δίνεις όλα
απλώς ....μαλακίζεσαι....

έβαλες τον τοίχο μου
εκείνες να κοιτούνε
να δεις τι κάνω εγώ
σε σένανε να ...πούνε...

πες στα τσιράκια σου
στα κολοβά τα φίδια
τον τοίχο μου να μην κοιτούν
θα πάθουνε τα....ίδια...

μαζί μου μην τα βάζουν
δεν κάνουν πια ζάφτι
αλλιώς θα δεις εγώ
πόσο θα βγάλω ...άχτι....

ανάρτηση θα κάνω γω
με όλα σας τα παιχνίδια
να μάθουνε στο σπίτι σας
όλα σας τα ..τερτίπια...

μην απειλείς εμένανε
τον εαυτό σου κοίτα
που σ'έκαναν καρτούν
γλυκιά....νοικοκυρούλα....

θέλει αρχίδια γερά
εμένα να γαμήσεις
σου λείπουνε βρε κ'αυτά
άντε αλλού ...ν'απειλήσεις...

θέλει λεβεντιά πολύ
και τσαγανό επίσης
για να το παραδεχτείς
και τα λάθη σου ...να σβήσεις....

κοίτα να συμμορφωθείς
περάσανε τα χρόνια
και σαν ανώριμο παιδί
πάψε να κάνεις...ακόμα...

ξέχασε το, το πουλί
δεν κελαιδεί αιώνια
ξέχασες πως στην κεφαλή
έχεις μονάχα....χιόνια...Γ.Κ.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου