Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Συγχαρητήρια μικρό μου!!!


Σήμερα πολλά παιδιά έπιασαν το  όνειρο τους! άλλα πάλι μόλις που το ακούμπησαν...και άλλα ούτε που το άγγιξαν...σε αυτά τα παιδιά θέλω να πω πως η ζωή δεν τελειώνει με την πρώτη αποτυχία...δεν σταματάνε τα όνειρα....δεν είναι το τέλος της ζωής τους...απλά πρέπει να παλέψουν ακόμα μια φορά, πιο δυνατά και πιο επίμονα...στα άλλα πάλι που πέτυχαν να πω θερμά συγχαρητήρια...να είναι  περήφανα και να  κάνουν περήφανους   τους καθηγητές και γονείς τους..να έχουν καλή πρόοδο και επιτυχία στους στόχους τους...με την σειρά μου να πω ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στην κοράκλα μου που αρίστευσε στο σχολείο της και που έπιασε 19.098 μόρια και περνάει στην πρώτη επιλογή της...Ιατρική και κατά πάσα πιθανότητα Αθήνας...με έκανε περήφανη...είναι περήφανη και η ίδια...την ευχαριστώ για την χαρά που μου έδωσε...για τα δάκρυα συγκίνησης που πλημύρισαν τα μάτια μου..να της ευχηθώ πάντα τέτοια....και να  συνεχίσει να με κάνει περήφανη πάντα σε όλους τους τομείς της ζωής της...θα ήταν παράλειψη να μην ευχαριστήσω τους καθηγητές της, τόσο του Λυκείου, όσο και του φροντιστηρίου της για την αμέριστη βοήθεια τους, καθώς και φίλο μου καθηγητή φιλολογίας και λυκειάρχη Δομοκού Χρήστο για την αμμέριστη συμπαράσταση του στον αγώνα της...πως να ξεχάσω και πως να μην αναφέρω το γεγονός , πως κάθε πρωί καθ'όλη την διάρκεια των πανελληνίων, έστελνε προσωπικό μήνυμα στην κοράκλα μου για να την ενθαρύνει και να της ευχηθεί καλή επιτυχία...το ενδιαφέρον του με συγκίνησε ιδιαίτερα...φέρθηκε καλύτερα και από αδελφό...και του αξίζει ένα μεγάλο ευχαριστώ νομίζω...τελικά οι φίλοι αποδείχτηκαν καλύτεροι απο τους συγγενείς..ευχαριστώ Χρήστο...ξέρεις εσύ...για όλα...ευχαριστώ όλους τους καθηγητές της ...τους αγαπημένους μου φίλους που μας συμπαραστάθηκαν ηθικά...ξέρουν αυτοί ποιοι είναι...ευχαριστώ και την ίδια για την υπερηφάνεια που μου χάρισε και την χαρά..ο αγώνας μας μικρή μου συνεχίζεται αλλά κάτω από άλλο πια επίπεδο...εύχομαι και  ελπίζω να ζω και να σε δω να παίρνεις το πτυχίο σου και να ξανανιώσω χαρά και υπερηφάνεια...και ας περάσω δύσκολα εγώ για σένα...το αξίζεις...σε αγαπάω κοράκλα μου ...σε λατρεύω και σου εύχομαι κάθε καλό στον δρόμο σου...


                                                                                                                   η μανούλα σου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου