Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Το Σ'ΑΓΑΠΩ" το έγραψα.....Αφιερωμένο....


Φλεβάρης μήνας  ήτανε,
όταν  γνωριστήκαμε,
με πήρες αγκαλιά
αμέσως φιληθήκαμε...

Απ΄το πρώτο ραντεβού,
μου είπες "σ'αγαπάω",
σου είπα μάτια μου ,
πόσο πολύ σε πάω....


Το "σ'αγαπώ" περίμενες,
απάντηση από μένα,
δεν γνώριζες αγάπη μου,
όλα τα περασμένα.......

Σου μίλησα για μένανε,
κι  εγώ πως  νιώθω,
τα μάτια σου μου είπανε, 
δεν θα σε προδώσω....

Σε πίστεψα, με κέρδισες
και "σ'αγαπώ" σου είπα, 
την δεύτερη τη μέρα μας
και τη χαρά σου είδα....

Ταξίδια κάναμε πολλά,
σε μέρη που δεν πήγα,
τον τόπο  σου αγάπησα,
το σπίτι σου που μπήκα...

Πέρασαμε πολλά μαζί 
μπόρες και καταιγίδες
και όταν έφευγα εγώ,
 έφερνες τις  ηλιαχτίδες...

Γερά κρατάς το χέρι μου,
ποτέ δεν το αφήνεις
και όλα μου τα δύσκολα,
με μια ματιά τα σβήνεις....

Θέλω τόσα να σου πω,
σαν είμαι μακριά σου, 
μα πνίγεται η φωνή,
σαν έρχομαι κοντά σου...

Μου λες στα μάτια  μου,
το σ'αγαπώ το βλέπεις,
μα μωρό  μου ήθελα
πολύ και να το ξέρεις... 

Το Σ'ΑΓΑΠΩ" το έγραψα,
μέσα  στην καρδιά μου,
 σφραγίδα  με το αίμα της,
 μη φύγεις μακριά μου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου