Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Αφιέρωμα στην κόρη μου....Γιώτα!


Κόρη μου άστρο φωτεινό
και της καρδιάς καμάρι,
μοσχοβολάς το δειλινό,
βάρσαμο και θυμάρι....

Μέσα  στα μάτια σου κοιτώ
και βλέπω το φεγγάρι
και απ' τα χείλη σου θαρρώ,
σκάει μαργαριτάρι....

 Παρακαλώ την Παναγιά,
που έχεις τ'ονομά της,
να σε προσέχει από ψηλά,
μην πάρει τη ματιά της....

Και στο θεό  προσεύχομαι,
υγεία να σου δίνει
και τ'όνειρο σου εύχομαι,
αληθινό να γίνει....

Να είσαι πάντοτε καλά,
το γέλιο  μη σου λείψει,
δάκρυ από τα μάτια σου,
ποτέ να μην κυλήσει....

Την ευχή μου πάντοτε,
να έχεις μαξιλάρι
αν θα πονέσεις κάποτε,
τον πόνο σου να πάρει...

Ευχή μητέρας κόρη μου,
αν έχεις στο πλευρό σου,
στα δύσκολα αγάπη μου,
θα είναι φυλαχτό σου.....

Σε λατρεύω, σ'αγαπώ...

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Αυτοπυρπόληση...ή εμπρησμός;



Αυτοπυρπολούμαι λες πάντα,
Ξεχνάς όμως ότι εσύ  έβαλες το φιτίλι
Ότι εσύ κρατάς  τη φλόγα  κοντά του....
Και δεν θέλει πολύ να πάρει φωτιά...
Στην παραμικρή κίνηση...
Στο ανεπαίσθητο σάλεμα...
Στο λιγοστό φύσημα του αέρα....
Κινδυνεύει να γίνει έκρηξη!
Όλα να ανατιναχτούν!
Όλα να καούν!
Αυτά που με τόσο κόπο....
Έφτιαξες...έφτιαξα...
Και ξέρεις κάτι;
Δεν μπορείς να ξαναχτίσεις ....
Σε έδαφος καμένο...
Δυο φορές καμένο....
Μην παίζεις με την φλόγα!
Θα καείς!
Θα καώ!
Αυτοπυρπολήθηκες θα λες...
Μα κατά βάθος θα ξέρεις...
Πως εσύ ήσουν μόνο  εμπρηστής...
Κι εγώ το θύμα....
Τι κρίμα...

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Και παραμένεις Άνθρωπος!


Τελικά το ψέμα είναι πιο δυνατό από την αλήθεια...
ποιός είπε πως η αλήθεια πάντα λάμπει;
ίσως μετά από καιρό να γίνεται αυτό..
όμως είναι πάντα αργά...
έχουμε χάσει έναν φίλο,
έναν αγαπημένο,
κάτι που το είχαμε  ή έτσι λέγαμε...
ψηλά ότι το κρατούσαμε...
λόγια,λόγια μόνο λόγια....
πάντα θα υπάρχουν οι κακόβουλοι, 
που επειδή δεν μπορούν να σε φτάσουν ,
προσπαθούν να σε κατεβάσουν,
στο επίπεδό τους.....
και διάολε τα καταφέρνουν...\
επειδή εσύ παίζεις τίμια,
καθαρά,με ανοιχτά χαρτιά...
και πέφτεις "θύμα" των καταστάσεων...
επειδή ποτέ δεν σκέφτεσαι ,
να φερθείς ύπουλα....
να κάνεις ότι οι άλλοι...
πιστεύεις πως η αλήθεια ,
είναι η καλύτερη μέθοδος....
και την ακολουθείς....
και μετά την πατάς....
και παρόλα αυτά ...
εσύ συνεχίζεις να υπερασπίζεσαι ....
την αλήθεια σου και ας ξέρεις ....
πως μόνο σε καλό δεν θα σου βγεί....
γιατί είσαι άνθρωπος...
με άλφα κεφαλαίο....
και έχεις μάθει στην ζωή ..
τίμια να πορεύεσαι...
και ας πέφτουν τα χαστούκια βροχή....
και όσο πέφτουν αυτά....
τόσο εσύ επιμένεις...
και πας κόντρα σε όλα αυτά...
και παραμένεις ...
Α Ν Θ Ρ Ω Π Ο Σ!

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Αχ! έρωτα πόσο με πεθαίνεις!


Κάθε που σε συναντώ 
η καρδιά μου φτερουγίζει
ο φόβος πως δεν με θες
πάντα με τριγυρίζει..

Όταν αγκαλιά με κρατάς 
όλα γύρω ομορφαίνουν,
και όταν με φιλάς 
τα πάντα ανασαίνουν....

Μα σαν με αποχαιρετάς
η καρδιά μου στάζει,
δεν στο δείχνω μάτια μου
μα η ψυχή σπαράζει.....

Δεν το μπορώ ,δεν γίνεται
άλλο ν'αμφιβάλλω,
λέω να φύγω να σωθώ
πότε μυαλό  θα βάλω;

Κάθε που μου μιλάς
πάλι με καταφέρνεις,
σε σένα να γυρνώ
κοντά σου να με φέρνεις...

αχ!!έρωτα πόσο με πεθαίνεις!

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Μην το πετάς το "σ'αγαπώ"....


Κάθε που "σ'αγαπώ" μου λες
νομίζεις  με τουμπάρεις, 
 δεν είναι έτσι αγάπη  μου
πιστεύω  με σνομπάρεις....

Μα θα'ρθει κάποτε η στιγμή 
που θα σου πω αντίο,
να δεις πως είναι μάτια μου 
να τρέμεις μες στο κρύο.....

Δική σου  μην με θεωρείς
ούτε πως σ'άγαπάω,
μη κι έρθει 'κείνη η  στιγμή
που  όλα τα πετάω.....

Στο έχω πει πολλές φορές
αν φύγω δεν γυρίζω
και  όταν  με χάσεις θα το  δεις
εγώ πόσο  αξίζω.....

Δεν έχω άλλη υπομονή
παίζεις   με την καρδιά μου,
όμως ποτέ σου δεν θα   δεις 
να  τρέχουν τα δάκρυά μου....

Το σ'αγαπώ να μην το λες
όταν  δεν το πιστεύεις
και μην νομίσεις μάτια μου
εμένα πως  παιδεύεις....

Μην το πετάς το σ'αγαπώ
δεν είναι σκουπιδάκι,
όταν το νιώσεις θα'ναι αργά 
δεν είσαι πια παιδάκι.....

Μην το πετάς το σ'αγαπώ
στα χώματα,στις λάσπες,
δεν είναι ίδιες  μάτια  μου
όλες μας  οι αγάπες....    Γ....Κ...

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

ΔΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΙΑ Τ' ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ



Δε θυμάμαι πια τ΄όνομά σου
Μόνο τα μάτια σου
Επίμονα
Με το βλέμμα μου το βλέμμα σου άγγιξα
Πως να ξεχάσω
Ο έρωτας
"Σήμερον κρεμάται επί ξύλου"

Νύχτες γονατιστός...

Δε θυμάμαι πια τ' όνομά σου
Μόνο τα μάτια σου
Δάκρυα
Με το φως μου το φως τους έντυσα
Πως να ξεχάσω
Ο έρωτας
"Στέφανον εξ ακανθών περιτίθεται"

Νύχτες απαρηγόρητος....

Δε θυμάμαι πια τ' όνομά σου
Μόνο τα μάτια σου
Πόθος
Κι αν ο πόθος με πάθος ιάται
Πως να ξεχάσω
Ο έρωτας
"Ράπισμα κατεδέξατο"

Ριζικό των δεκαπέντε χρόνων μου...

Δε θυμάμαι πια τ΄όνομά σου
Μόνο τα μάτια σου
Γέλιο
Θα σου γράψω μου είπες
Πως να ξεχάσω
Ο έρωτας
" Ω γλυκύ μου έαρ"

Με λουλούδια του γέλιου μου το γέλιο σου στόλισα

Δε θυμάμαι πια τ' όνομά σου
Μόνο τα γράμματα
Προσμονή
Λαχταρώ να σε δω
Πως να ξεχάσω
Ο έρωτας
"Που έδυ σου το κάλλος"

"Λαχταρώ να σε δω"
Περάσανε χρόνια
Δε θυμάμαι να μου 'γραψες

Θυμάμαι που τα 'νοιωθα...

ΑΘΗΝΑ 12.10.2011

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Το πάλεμα του Τσαμαδού {δημοτικό}


Μέσ’ ‘ς τ’ άη Γιωργιού τους πλάτανους γένονταν πανηγύρι,
το πανηγύρι ήταν πολύ, κι’ ο τόπος ήταν λίγος,
δώδεκα δίπλαις ο χορός, κ’ έξηνταδυό τραπέζια,
και χίλια ψένονται σφαχτά ‘ς όλο το πανηγύρι.
Κ’ οι γέροντες παρακαλούν, τάζουν ‘ς τον άη Γιώργη,
ο Τσαμαδός να μην ερθή, χαλάει το πανηγύρι.

Ακόμα ο λόγος έστεκε κι’ ο Τσαμαδός εφάνη,
που ροβολάει οχ το βουνό κατά το πανηγύρι.
Πατεί και σειέται το βουνό, κράζει κι’ αχάν οι λόγγοι,
κ’ εκράταγε ‘ς τον ώμο του δέντρο ξεριζωμένο,
και απάνου ‘ς τα κλωνάρια του θεριά είχε κρεμασμένα.
Ώρα καλή σας, γέροντες. -Καλό ‘ς το παλληκάρι.
-Ποιος έχει αστήθι μάρμαρο και χέρια σιδερένια,
για να βγη να παλέψουμε ‘ς το μαρμαρένιο αλώνι;”
Κανείς δεν αποκρίθηκε απ’ τους πανηγυριώταις,
της χήρας γιος εφώναξε, της χήρας ο αντρειωμένος.
“ Εγώ χω αστήθι μάρμαρο και χέρια σιδερένια,
για νά βγω να παλέψουμε ‘ς το μαρμαρένιο αλώνι.”

Βγαίνουν κ’ οι δυο με τα σπαθιά και πάνε να παλέψουν.
Εκεί που επάτειε ο Τσαμαδός εβούλιαζε τ’ αλώνι,
κ’ εκεί που επάτειε το παίδι εβούλιαζε κ’ έβύθα.
Εκεί που βάρειε ό Τσαμαδός το γαίμα πάει ποτάμι,
κ’ εκεί που χτύπαε το παιδί τα κόκκαλα τσακίζει.
“ Κοντοκαρτέρει, βρε παιδί, κάτι να σε ρωτήσω.
Ποια σκύλα μάννα σ’ έκαμε, κι’ ο κύρης σου ποιος ήταν;
-Η μάννα μου όταν χήρεψε δεν μ’ είχε γεννημένον,
κι ώμοιασα του πατέρα μου και θα τον απεράσω.”
Από το χέρι τον αρπά ‘ς της μάννας του να πάνε.
Από μακριά τους εθωρεί κ’ ετοίμασε τραπέζι.
Κ’ εκεί που τρώγαν κ’ έπιναν η χήρα τους κερνούσε,
κρασί κερνάει τον Τσαμαδό, φαρμάκι το παιδί της.
“ Μαννούλα, μ’ εφαρμάκωσες, απ’ το θεό να το βρης!”