Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Μην το πετάς το "σ'αγαπώ"....


Κάθε που "σ'αγαπώ" μου λες
νομίζεις  με τουμπάρεις, 
 δεν είναι έτσι αγάπη  μου
πιστεύω  με σνομπάρεις....

Μα θα'ρθει κάποτε η στιγμή 
που θα σου πω αντίο,
να δεις πως είναι μάτια μου 
να τρέμεις μες στο κρύο.....

Δική σου  μην με θεωρείς
ούτε πως σ'άγαπάω,
μη κι έρθει 'κείνη η  στιγμή
που  όλα τα πετάω.....

Στο έχω πει πολλές φορές
αν φύγω δεν γυρίζω
και  όταν  με χάσεις θα το  δεις
εγώ πόσο  αξίζω.....

Δεν έχω άλλη υπομονή
παίζεις   με την καρδιά μου,
όμως ποτέ σου δεν θα   δεις 
να  τρέχουν τα δάκρυά μου....

Το σ'αγαπώ να μην το λες
όταν  δεν το πιστεύεις
και μην νομίσεις μάτια μου
εμένα πως  παιδεύεις....

Μην το πετάς το σ'αγαπώ
δεν είναι σκουπιδάκι,
όταν το νιώσεις θα'ναι αργά 
δεν είσαι πια παιδάκι.....

Μην το πετάς το σ'αγαπώ
στα χώματα,στις λάσπες,
δεν είναι ίδιες  μάτια  μου
όλες μας  οι αγάπες....    Γ....Κ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου