Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Να μ' αγαπάς, να με φιλάς!!!!!


Έψαχνα αγάπη μου, σε λάθος σταθμούς αγάπη
και τον δικό σου έρωτα,τον πέρασα γι'απάτη.
Αμφιβολίες γέμιζα, δεν πίστευα στα λόγια
έλεγες πως η επιμονή, γυρίζει τα ρολόγια...

Σ' όσους σταθμούς κατέβηκα,πιστεύοντας στο τέρμα
γελάστηκα, προδόθηκα,δεν είδα άσπρη μέρα.
Μια στάση έκανα εδώ, σαν έκανες πάλι  νεύμα
αμφέβαλλα, προσπάθησες, και  κέρδισες εμένα...

Τον χρόνο πίσω γύρισες, μ' αγαπάς μου λες ακόμα
να σβήσουμε το παρελθόν,ρίχνοντας του πάνω  χώμα.
Να ξεκινήσουμε μαζί,  νέο της ζωής ταξίδι
να φτάσουμε τον ουρανό, είμαστε στ' άστρα ήδη...

Κράτα το χέρι μου σφιχτά και δώσε μου κουράγιο
να περπατώ στο πλάι σου,σε ήσυχο μουράγιο.
Να μ' αγαπάς ,να με φιλάς, η μοίρα μας πια ν' αλλάξει
κι'ότι μας πίκρανε πολύ, μακριά μας να πετάξει...Γ..Κ....






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου