Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Αλλού εσύ κ'αλλού εγώ!!!


Έχει απόψε συννεφιά,χιονίζει και κάνει κρύο
παγωνιά σκέπασε τη γη, και μας που γίναμε  δύο...
σου στεγνώνει ο αέρας, τα δάκρυα απ' τα μάτια
μου μουδιάζει την καρδιά,που γίνε χίλια κομμάτια..

Αλλού εσύ κ' αλλού εγώ,κοιτάμε ίδιο ουρανό
στ' αστέρια κάνουμε ευχή,γράφουμε πάνω σε πανό..
σ' αγαπώ να το θυμάσαι,όπου πας και όπου να'σαι
σε λατρεύω μην το ξεχνάς, δική μου λες μόνο θα'σαι...

Κι αν οι δρόμοι μας χωρίσαν, θα είμαστε πάλι μαζί
η αγάπη μας ενώνει, μέχρι την άλλη μας ζωή...
θα' ρθει πάλι καλοκαίρι, να ζεστάνει τις καρδιές μας
θα ξαναλάμψει ο ήλιος, να γλυκάνει τις ματιές μας...

Αλλού εσύ κ' αλλού εγώ, βλέπουμε όνειρα ίδια
να κρατιόμαστε αγκαλιά, φιλιά, χάδια και  παιχνίδια...
να ψιθυρίζω σ' αγαπώ, μωρό μου τι ευτυχία!!
σε λατρεύω να μου απαντάς, δες, άξιζε η θυσία...Γ...Κ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου