Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Φεύγεις έτσι απλά!!!




Ξύπνησα τούτο το πρωί, με δάκρυα στα μάτια
σαν  έφευγες αγάπη μου και μ' άφηνες κομμάτια...
Ματώσανε τα χείλη μου, απ' τα πικρά φιλιά σου
και στην ψυχή μου έχτιζες, πύργους με τα ψέμματά σου...

Πως μ' αγαπούσες έλεγες, για μένα μόνο ζούσες
ήμουνα η ανάσα σου,δίπλα μου ξυπνούσες...
Φιλί- φιλί μ' ανάσταινες, καρδιά μου και πνοή μου
σαν μου σιγοψιθύριζες, μην φύγεις απ' την ζωή μου...

Τώρα φεύγεις έτσι απλά,την πόρτα πίσω σου κλείνεις
χωρίς αντίο και ντροπή, σημασία δεν μου δίνεις..
Ξεχάστηκαν οι όρκοι σου και τα μεγάλα λόγια
που υπόγραφες μέχρι χτες, σ'όλα τα ημερολόγια...


Είναι ο πόνος μου βαθύς, θα τρέχουνε τα δάκρυα 
σαν  θα σε συλλογίζομαι, μονάχη μου τα βράδια....
Δεν θα ξεχάσω τις στιγμές, που ήμουν αγκαλιά σου
πάντα θα ονειρεύομαι, θα ζω με τα φιλιά σου....Γ...Κ...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου